Produktregisteret: Du må oppdatere din fakturainformasjon
Dersom du ikke oppgir riktig informasjon før faktureringen, skaper du mer arbeid for din virksomhet og for forvaltningen. Frist: 25 september.
Vi ber dere oppdatere informasjon om virksomheten registrert i produktregisteret innen 25.09.2025.
Dette gjelder spesielt for utenlandske virksomheter og virksomheter som ikke bruker elektronisk fakturering på EHF-format.
Husk å fylle inn informasjon på en riktig måte, dvs. fylle inn den påkrevde informasjon på riktig felt.
Logg deg inn i kjemikaliedeklarering til produktregisteret for å:
- oppdatere kontakt- og fakturainformasjon i din firmaprofil
- legge inn PO-nummer (innkjøpsnummer) i feltet andre referanser/Your Reference ved behov
- oppgi en annen referanse, for eksempel navn på kontaktperson hvis du ikke bruker PO-nummer
Ved å gi riktig informasjon før faktureringen unngår vi unødvendig feilretting i etterkant.
For detaljer om årlig kjemikaliegebyr: